I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 7, 2011

salam ramadan.....

alooo....
aku gagahkan diri tuk tulis gak entry..cet....argh penat nye pose......umur dah 23 pun still penat macam dak2...gila....minggu depan ok ckit kot....teringat dulu kat poli,sonok giler berpose kat sana..time bebuka yg syok...kitorang b4 boleh lepak akt meja makan sampai kul12,sembang apa yg jadi ritu..sebab2 antara kitorang x de rahsia..pacik ko kawen saper,bf ko wat perangai ,aish semua dalam tangan ler...hahaha...tu yg ada adengan baling2 phone ke,adengan tampo2 bf nie...bila sahur dengo le tika jerit nad bangun..dia memang liat giler..penah aku kejut dia,masa 2 asrah demam bleh lak dia ckp...'dah azan kan'..aku nak tampo cian,muka blur jer baru bangun...'x pe la nad aku goreng burger ek tuk km'...kejut lagi kali ke 2...'bangun nad moh makan'....'bukan dah azan ke'....aish ceah demam nie,panas km bangun gak ak x tau wat pe nie....bru ler bangun..tgk aku 2  3 kali baru bangun...tika sekali jerit jer....he3.....ai rindunyer...........


                                                                         my bff...

No comments:

Post a Comment