I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 15, 2011

kenapa aku tidak suka DRIVE..

aloooo....
ok,soalannye?kenapa aku x suka drive kete..?jawapannye..ish banyak ler...



1)aku x tau mana satu jalan aku..macam mana kalo aku masuk jalan orang lain...akan betembung kan..kan..

2)jangan harap le kome nak nyembang ngan aku,aku akan fokus sentiasa..no more 'eh faizah elai 2 kawen
 ngan saper'no,no,no....

3)jangan tanya aku soalan bebentuk matematik..'pidah,apa kiter nak beli arinie,duit kiter cukup ke kiter nak beli barang'aaa soalan macam 2..aku wat derk jer..

4)oh ya,aku x kan dapat mengnikmati sekeliling...ada kedai baru bukak ke,saper yg bawak accord laju 2 laki ke perempuan....so x dapat kepuasan kan..

5)kalo tetiba mati enjin mulala orang belakang kete pandang aku semacam...macam bagus jer..2 mesti nak cakap "ish perempuan macam 2 la'..hey ko x de adik beradik perempuan ke?..

6)tika mesti geleng kepala setiap kali aku bawak,masuk kanan ke,masuk simpang ke...kecewa aku...mula ler aku wat muka..takut aku nak drive ngan dia...

pendek kata,x fun giler kalo aku yg drive...aku akan jadi orang yg membosankan sangat2...ok per aku jadi co pilot....pegi kedai aku yg pergi,isi minyak ker ,cucuk duit atm ker...tika punya kad pun aku belasah...aku ingat kata sepupu tiri aku.."ish kalo pidah yg drive,aku x nk la,takut kiter mati nanti."...teruk betul ler...tapi kalo keadaan yg memaksa aku..aku drive gak la..macam kes ceah kena h1n1 2...terpaksa gak...sibek nad seorang yg suportive giler..jadi x takut sangat...kesimpulanye...hah jangan paksa-paksa aku...menci tau~~~~

aku di tempat duduk belakang.~~~

3 comments: