I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 14, 2011

jalan di bazar

alooo..
di bulan pose nie aku susah cikit la nak berjalan ngan sepupu tiri aku nie....he3...tapi ari 2 dah x tahan gak bejalan gak...g ler bazar ramadhan kat manjung..malas nak g kat bota ...sebab pendek cikit....ngah ujan2 tu,tgk tapak penuh....upenya ada MB ..dapat tgk jap ler..aku nak beli makanan..jadi fokus tu penting...wua...sesak sangat..aku .tika n jaja,sibuk pegi ambik bubur lambuk free....hehehe...lamenye x makan bubuk lambuk...semalam aku pegi manjung gak ngan tika,ada artis,ada ramadhan di astro..
"saper artis nye tika,km nampak dak"kataku....
'akhil hay'kata tika..
"ish x nak aku moh bla,dia kecoh jer nak kawen"kataku...
'eh moh tgk jap kot2 ada waheeda" kataku...
hahahahaha,sengal....





1 comment: