I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, June 13, 2011

member zaman kecik ku!

aku pergi kawen kakak n abang skolah rendah aku..dan aku pergi ngan nina & Sarah...deme ni member dari aku kecik lagi....best kawan ngan deme...deme nie pandai tapi x penah sekali pun pandang rendah kat aku...2 yg sampai sekarang betahan lagi prenship kitaorang...best giler jumpa deme..ngumpat2...tambah masing penggangur terhomat..nak kuar senang la...dulu masa kecik,umah aku le jdi tempat lepak men petang2..macam2 la men,ting2,lumba lari,men masak2,men guli,macam2 la...mak deme nk cri deme kat umah aku le..best kawan ngan deme..dah nk jd cikgu dah sara..sonok rasanye bila kite bekawan sampai bila2...nie sesetengah 2,dah ada bf nk pandang kite pun x nk...a hadap la bf ko 2,karang ckp aku jeles...


tika,aku and sara..

aku,sara and nina!!!

No comments:

Post a Comment