I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 23, 2011

lost world tambun...yeppi!!

macam poyo jer..padahal dah pergi berapa banyak kali dah...tapi kali nie x sama..sebab ada cik nad ..enjoy giler vavi la kan..bukan senang nak cari membe yg satu kepala,susah senang bersama...dah banyak berubah lagi..kolam air panas dah lagi besar...siap ada cave lagi..permainan semua bleh masuk...tapi aku try storm tu jer...yg lain aku cuak ckit...nad semua try....kitorang pergi tengari pas dah siap masak..x masak tok nak makan per lak nanti...aktiviti kat dalam 2 semua best macam:
1.beach boy yg ensem2...cepat pura2 lemas..
2.hot spring yg makin beso...lepak dalam cave tu kejap jer,panas beno..
3.tengok boy yg ensem2...(single n cuci mater)kui3
4.tempat permainan (aku tgk dari jauh jer nad men)
5.petting zoo..brother yg jaga tu sangat2 frendly..dia tunjuk semua tempat...aku tgk ada budak tu peluk kambing sambil gesel2...what???deme x penah tengok kambing tu....sadis...
6.aku dah x larat jalan kaki aku sakit sangat,pijak kat foot spa ...moh balik leras!!!

sebelum balik umah beli makanan sebab dari pagi x makan pe2..n beli tok kuetiaw...a x  mau pedas tau...




















aku n  nad


*semoga persahabatan antara aku ngan nad n ceah kekal selamanye....ceah nak kawen ,nak ke lgi kawan ngan kitorang...hu3..

No comments:

Post a Comment