I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, June 13, 2011

jalan2 beli sayur..

bapak aku ajak pegi cameron highland..nal pergi beli sayur katanye..bapak aku suka beli sayur kat sana...hah punya jauh cari sayur,macam kek bote xde....ekekeke...tapi syok jalan2,hirup udara ....tenang &  sejuk jer....
macam sayur belinye..nampaknye ari2 kena makan sayur..aku xsuka sayur sangat masa kecik,tapi disebabkan bapak aku yg garang terlampau telan gak le,abis nk kena penampo ke nak makan sayur...hu3..idak le sampai tampo..tapi bayangkan le ketakutan masa 2..sekarang bagi le makan sayur pe pun..ulam pun aku layan...jangan milih2 makan...nanti kawen orang x beduit,x de meroyan aku....he3...

periuk kera,mahal lor..

mak nak beli orkid,RM40!!wow,x kan ku beli..

tika xcited beli payung..payung strabery..

pilih sayur..murah giler..

time 4 aiskrim..

ntah pokok per..cantik tgkap la pic..


No comments:

Post a Comment