I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 20, 2012

HaRi INi...

assalamualaikum everyone....
rasa dah sejak balik sintok...padahal dah 2 minggu..macam2 bila balik nie...one of my close friends really act weird...we dont know what to do..dia meletakkan diri dia dalam keadaan tertekan...sampai orang sekeliling dia yg tensen...aku hanya risaukan dia..duduk sini macam2 boleh jadi...
 Aku amat bersyukur mak amat memahami aku ngan tkah...walaupun dalam hal belajar...thank u mak!!!..sometimes bila kite jatuh ,penting sangat orang sekeliling kite..suport kite ..itu lah semangat kite yg sebernarnye.....

ok,emo!!!!now part happy...congrat kawan baik aku pza!!! dia dapat masuk uum...dia buat pjj,so belajar kat kl..ttetapi........hahahaha...kena gak datang sintok sebab daftar diri...yippi!!! x sabar nak tunggu dia datang....kalo dia datang,nadia pun akan datang....sian ceah tgh pantang bersalin,kalo x laju jer dia..tunggu dah vogue balik katanye nak lawat aku...




sumber:google

No comments:

Post a Comment