I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 24, 2011

wow SonglaP..

aloo...
arinie aku bosan giler...member2 semua balik kampung...so aku,tika ngan jaja keluar....cadangnye nak makan steambot...tapi kedainye tutup....so gi tengok wayang...tengok cite SONGLAP...best la cite nie...aku suka tengok syafie naswip dalam cite nie..tengok hubungan dia ngan abang dia..shaheizy sam..tapi yg xsyok...ngah feeling2...dak2 depan aku gelak part syafie peluk shaheizy cakap jom lari dari kl,dia peluk sambil cakap jom la abang....emosi,tapi dak depan leh gelak kuat2...x menjiwai langsung....cis...part shaheizy sam marah sara ali tu pun best..gelak lagi dak depan...sengal btl...secara peribadi cite nie memang best..berbaloi duit wayang aku..pas bis tgk wayang kitorg karoeke...belasah la 9 lagu...lepas tensen la katakan...baru puas...esok kena menghadap oral presentation,mid term,mind map n online kuiz....wah bestnye....




*mak bapak nak datang minggu ni...seronoknye..kalo x bila call x boleh cakap lama,kompem nangis..

No comments:

Post a Comment