I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, July 17, 2011

bbq time!

aloo....
semua orang ada kat puchong...jadi nyah wat bbq malam 2...family kitorang suka wat bbq...wat kat umah baru nyah...fuh umah nyah....cun giler...sampai sakit kaki ler aku diwatnye..nak2 nek sampai loteng..2 yg wat aku malas nak nek tb...strategi 2...hehehehe...bio kurus ckit naik tangga...macam2 la bbq ler....makan sampai muntah..family bota nie memang kuat makan...aku dah tau ayat nyah nanti..moh kiter jog...aduh.~~~~jog ngan nyah best..dia dah abis sa2 pusingan,aku separuh pun x sampai lagi....akhir jalan sambil sembang2....hahahaha....
layan pic...
makanan tuk diabiskan..



orang kuat membako..













serbu makan..







 muka n perangai yg sama..alik dan atok...
selera omputeh jer nie..


big bos kiter ari 2.. 





iman...


batrisya 'kenapa deme org lelaki suka dekat ngan aku nie'....



bday pacik dahlan..yg ke.....



best pic!!!



 batrisya "lepaskan sayer"..



batrisya ngan uncle harun..
"xtau"

No comments:

Post a Comment