I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 31, 2010

PART 3...

keesokan arinye aku tetap gagah melangkah untuk pegi ke p.d,walaupun perut aku bebunyi2 minta dikasihani..cet!aku dah janji kena pegi gak..minta tolong kak.ely anto ke lrt..bedebor ati dah lama x naik bus nie...nervous,tp cool je la...aku takut tika lagi takut karang..dia nampak je berani...sampai c.m bus g seremban xde...aaa???ngelupor le jawapnye..aiseymen.....
"nak tanya saper nie?"
"kak bus g seremban pindah ner sekarang ni?"
"kena naik kat mana?"
aku tanya le kat akak rapid k.l 2,muka dia pun muka macam dah lama lepak si2..
"emm akak x tau la dik...maybe nek kat bukit jalil"
aaaa???i2 reaksi aku..
sibek xcaye kat akk 2,nipu betul..jalan2 kat area si2 tanya kat  bro 2..bro 2 pun..
"a nek3...nek sinie dulu baru g seremban"
akhirnye g le nek bus seremban....sampai sana x lama pas 2 jumpa le cik nad...lega sorang dah jumpa..
tunggu akk viva lak....aku lak nak muntah2 lek...e perut ni xmau duk diam..cik nad pun bsore..
"fyda,ko nak gula pedas x,lega perut t"
aa bleh gak ,aku dah xtahan"
'aku xde gula pedas 2,kte kena pegi beli"
ROFL...xjadi aku nak muntah....
tungu punya tunggu akhirnye tunangan org ni pun sampai..dpat le keme nek kete viva baru..pas 2 g cari otel...penat ke hulu ke hilir,dapt le menginap kat seafront hotel...lepak2 sembang ,semua kuar nak cari makan...pas 2 g lepak kat pekan..ada i.city tiruan....ha3...sempat la snap2...dalam bilik mula la sesi meluahkan perasaan ,almaklumla...dah setahun xjumpa..aku ngan deme ni memang kamcing..kitorg gula2 dalam mulut pun bleh kongsi..

naik lrt...thanks k.ely....
dah sampai teminal 1,ngah tunggu macik viva...nak muntah wak2 nie...tp control je,sbb snap!


dah jumpa ceah...
lepak dulu sebelum g soru..

kuning kan muka ktorg...dpt demam kuning..


kat i city...LOL...kat p.d je...

No comments:

Post a Comment